BBM3410/18: Coretan Perkenalan

Coretan Perkenalan Penulis

Assalamualaikum dan salam sejahtera kerana mengunjungi laman blog saya di sini... 

Terlebih dahulu saya ingin memperkenalkan diri dahulu dalam blog ini. Nama saya Muhammad Mustaqiim dan berasal dari Pasir Mas, Kelantan.

Saya seorang pelajar yang mengambil kejurusan BA (Bahasa dan Linguistik Melayu) di Universiti Putra Malaysia yang kini menduduki semesta akhir pada tahun 2018. 

Pertama kali saya mencipta tulisan blog ini bertujuan untuk kursus BBM3410 Multimedia dalam Bahasa. 

Apa tujuan saya mencipta laman blog ini?(-_-)

Ok, dalam blog ini saya akan menulis dan menyampaikan tentang catatan infomasi, pandangan dan ulasan, hasil-hasil karya dan reka cipta mengenai kursus ini. Apa yang lebih menarik lagi saya sebagai admin dalam blog akan memuat naik foto, info grafik, audio, video atau sebagainya. 

Sebarang pertanyaan boleh emel kpd saya seperti yang berikut:

⇒Takim01aquarius95@gmail.com
⇒mustaqimrahman_2501@yahoo.com


Ini sahaja tentang penkenlan saya sebagai admin dan penulis di laman blog ini. Terima kasih ^_^

Comments

Popular posts from this blog

BBM3410/18: Selamat Datang ke Halaman FB Saya.

BBM3410/18: Minggu 6 Tentang Resepi nasi Kerabu

BBM3410/18: Oh, Kampung Halamanku!